29 lutego 2012

Stosik 2 / 2012 .. i przypomnienie

Wiem, że ostatnio coś mało jestem na tym blogu. Wszystko przez brak czasu i naukę. Myślę, że jednak uda mi się nadrobić wszystko i ukazywać więcej recenzji. Myślę, że kolejne będą coraz lepsze i będą się wam podobać. Tak na wstępie to chciałam wszystkim odwiedzającym mój blog podziękować za to serdecznie. Ostatnie dwa miesiące były naprawdę przełomowe ;)


Dobrze. Przejdźmy do stosików. ;) Z góry przepraszam, że niektóre są ustawione do góry nogami ;) ale dopiero później to zauważyła. Mam nadzieję, że nie będzie wam to przeszkadzać. Tak więc oto i one:


Od góry:
1. 13. Poprzeczna Małgorzata Gutowska Adamczyk - z biblioteki miejskiej  [RECENZJA]
2. Kamila Ewa Barańska - j.w. [RECENZJA]
3. Artemis Fowl Eoin Colfer - j.w. [RECENZJA]
5. Akademia Wampirów Richelle Mead - z biblioteki szkolnej [RECENZJA]
6. Nienawiść Jennifer Brown - od Wyd. Nasza Księgarnia [RECENZJA]


6. Czasami wystarczy promyk słońca Bruno Ferrero - ze szkoły
7. Anioł Cliff McNish - od Wyd. Nasza Księgarnia [RECENZJA]
8. Zabawa w śmierć Anne Frasier - z biblioteki miejskiej
9. Książę Mgły Carlos Ruiz Zafon - j.w.

Niedługo mam nadzieję, że pojawią się recenzje następnych książek.

PRZYPOMNIENIE

Chciałam Wam przypomnieć, że jest u mnie w szkole konkurs na recenzję książki. Bardzo byłaby mile widziana pomoc Was . ;) Kiedyś może od osób, które pomogły zrobię losowanie, ale to wszystko zależy od tego czy będą miała co zrobić na nagrodę i czy będzie wystarczająca ilość głosów. Od razu mówię, że można dać więcej niż jeden głos, czyli można zagłosować na kilka książek. Jeszcze raz przypominam wykaz recenzji.. 

Z góry dziękuję wszystkim, którzy chętnie, by mi pomogli. Dla Was to nic takiego, a dla mnie to bardzo wiele. ;)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę "Nienawiści", "Księcia mgły" i "Anioła". :) Miłego czytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a "Książę Mgły" na szczęście znalazłam u siebie w miejskiej bibliotece ;) Była to przeze mnie bardzo wyszukiwana pozycja. ;D

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...