12 lutego 2012

Małe zmiany.. ;)

No tak.. nie wiem co tu napisać. Jutro z powrotem do szkoły po dwutygodniowej przerwie. Dlaczego nie mogą dawać dłuższych przerw. Minęło to jak okiem mrugnąć. Ciekawie co mnie czeka pp powrocie. Znając życie masa kartkówek i sprawdzianów.

No, ale to post o małych zmianach. Jak już zauważyliście wkleiłam do nagłówka taki obrazek. Mam nadzieję, że się podoba. Swoje opinie bardzo proszę o umieszczanie w komentarzach. Jeśli macie jakieś propozycje, na ulepszenie tego tak jakby banerku to chętnie je przyjmę. ;)


Jeszcze chciałabym się pochwalić, że ostatnio dostałam od rodziców laptop. Zauważyli, że nie dogaduję się z bratem w sprawie komputera, a ja bardzo potrzebuję pisząc bloga. Tak, więc w tej chwili piszę na nowiusieńkim laptopie i jestem z niego bardzo zadowolona. Firma Dell z kolekcji Inspiron. Jeśli chcielibyście się czegoś więcej dowiedzieć to możecie pisać ;)





No to chyba tyle.. Kiedyś pomyślę o tle, ale to jest już trochę pracy, a teraz będzie znów szkoła, więc mniej czasu. Jednak obiecuję, że jak będę mieć czas będę wchodzić na bloga jak najczęściej i dodawać kolejne recenzje.. ;) A i jeśli ma ktoś jakieś fajne losowania z książkami lub konkursy to chętnie wzięłabym udział.

2 komentarze:

  1. Ja dopiero pracuję nad nagłówkiem :) u mnie był ten sam problem-ciągłe walki z bratem o kompa - a teraz swój i wielka ulga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mieć swój to co innego niż cały czas kłócić się o chwilkę na komputer brata ;P No a teraz laptop mogę wziąć wszędzie gdzie chce ;)

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...