04 lutego 2012

Wróciłam ; )

Dziś właśnie wróciłam z Brennej Leśnicy. Było świetnie. ;) Poznałam wiele wartościowych ludzi, z którymi chętnie bym jeszcze została ;) Te parę dni wiele we mnie zmieniło i myślę, że tylko na lepsze ;P Dziękuję wszystkim za tak mile spędzony czas. Mam nadzieję, że w marcu wszyscy pojadą do Katowic na ten dzień skupienia ;) Ja jestem na 70 % pewna , że pojadę ;) Kocham was ;*

A blog rusza dalej. Myślę, że nie tęskniliście, bo to tylko parę dni. ;) Kiedy uda mi się przeczytać książkę, to napiszę jak najszybciej recenzję. Ten tydzień był tak zatłoczony pracą, że nie miałam okazji przeczytać żadnej książki. Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić ;P No to bierzemy się do ... czytania ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...