15 lutego 2012

Recenzje ; )

U mnie w szkole organizowany jest konkurs na recenzję książki. Dziś pani bibliotekarka mnie zatrzymała i powiedziała, że bym przyniosła jakąś moją recenzję. I tu proszę o pomoc was .. ;)

W takim razie mam do was małą prośbę. Chciałabym, abyście wskazali mi, która waszym zdaniem z moich recenzji by się nadawała. Na razie nie wiem do kiedy jest czas, ale gdy się dowiem to wam o tym napiszę. Będę wam bardzo wdzięczna za pomoc. Co jakiś czas będę robiła zliczanie punktów do recenzji i tak wyłonię recenzję, którą oddam na konkurs. Ja sama niestety nie potrafię wybrać. Myślę, że nie będzie to kłopot. A oto lista moich recenzji:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...