20 lutego 2012

Perfect Women

Oto zasady zabawy:
Wybierz idealne kobiety w trzech kategoriach: 
- perfekcyjna w swoim zawodzie, 
- ideał urody, 
- perfekcyjny styl.
Opublikuj na blogu obrazek z tagiem “Perfect Women”.
Napisz, kto Cię wyznaczył.
Przekaż zabawę innym blogerom.
Do zabawy Perfect Women zaprosiła mnie Cassiel ;) Jeszcze raz dziękuję .. ;* Jest mi trudno wybrać parę w idealnych kobiet w podanych kategoriach, ale jakoś spróbuję.
Perfekcyjna w swoim zawodzie jest Adele. Gdy usłyszałam pierwszy raz jej piosenki od razu się w nich zakochałam. Jej głos jest .. nie do opisania. Tak piękny, że można go bardzo długo słuchać. 

Drugą moją propozycją jest Martyna Wojciechowska ostatnimi czasy, dy wracałam ze szkoły przełączając kanały w telewizji natrafiałam na program właśnie z nią. Bardzo podoba mi się jej podejście do kultury, tradycji i zwyczajów innych ludzi. Robi też fantastyczne ujęcia. Bardzo podobają mi się jej zdjęcia i też chciałabym kiedyś potrafić tak dobre robić zdjęcia. ;)
Ideał urody .. i tu są schody. No, ale jednak udało mi się wybrnąć z opresji i wybrałam Cheryl Cole. Jej uroda jest przepiękna. Chciałabym wyglądać jak ona.. nie no oczywiście ja sama nie uważam, że bym źle wyglądała. Co tu można więcej dodawać.. Sami oceńcie ;) I dodam jeszcze, że jedną z ulubionych piosenek jest właśnie od Cheryl Parachute .

Perfekcyjny styl, elegancja .. No i tu przeglądając już wcześniej wiele postów o Perfect Women wiedziałam, że wybiorę Emmę Watson. Uwielbiam jej styl i zarówno elegancję. Bardzo cieszę się, że za niedługo zobaczymy ją na ekranach, w głównej roli ekranizacji książki Charlie Stephena Chbosky... Już nie mogę się doczekać ;)


Do zabawy zaproszone są: Buba, Blair, Rosemary, i innych, którzy nie wzięli w tym jeszcze udziału, a mieliby ochotę ;)

3 komentarze:

  1. Adele, Martyna i Emma Watson <33 Tak tak tak! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Adele jest po prostu niesamowita, uwielbiam ją ;) Z pozostałymi wyborami też jak najbardziej się zgadzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po kilku dniach opublikowaniu tej zabawy także przypomniała mi się Cheryl Cole. Także uważam, że jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...