04 lutego 2012

O książkach {3}: Ciekawa książka

Kolejne rozważanie z projektu " O książkach " ;) Zapraszam nadal wszystkich do włączenia się w tą zabawę. ;D Zapraszam do Cassiel . ;D




Ciekawa książka.. hmm.. może i to prawda. Cały czas czytam to inne książki, ale nie potrafię tak naprawdę ocenić, która jest najlepsza. Książka to wspaniały wynalazek. Każda przynosi wiele różnych przeżyć, emocji. Nie da się tak naprawdę ich ocenić, ponieważ każda jest inna. Można jedynie to sugerować, ale po jakimś czasie znajdzie się inną, lepszą, ciekawszą. ;) Bardzo często zdarza się tak, że każda kolejna książka jest ciekawsza, ale czasem jest tak, że niestety strasznie możemy się jedynie zawieść na książce ... Jakie jest wasze zdanie na ten temat. ? Więcej wypowiedzi u Cassiel, w tym poście ------> O książkach {3}: Ciekawa książka ;)

Zapraszam do gry wszystkich, którzy kochają książki. ;)   

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem ciekawa książką, to każda której poświęcam jakąkolwiek uwagę.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją wypowiedź poznałaś :-) Ja czekam na serię która przebije Dary Anioła i Akademię Wampirów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Akademię Wampirów dopiero zacznę czytać ;) Mam nadzieję, że mi się spodoba ta seria. ;D

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...