18 lutego 2012

Artystyczny Nieład ..

Dzisiaj przenosiłam książki i kładłam je po kolei na łóżko. Noszę je i noszę i w końcu potrzebowałam odpoczynku zanim zabiorę się do układania książek na półkach. Patrzę na ten dziwy stos książek, byle jak położonych i coś mi mówiło, że bym zrobiła zdjęcie. No aparat nie ładowałam już długo i udało mi się ledwie zrobić to jedno zdjęcie. Dlatego teraz chętnie się z wami pochwalę moim dzisiejszym wyczynem. Wiem, że nie mam się czym chwalić, ale jakoś tego potrzebuję .. Zdjęcie ma tytuł Artystyczny Nieład, autor i kompozycja oczywiście JA ; )

Artystyczny Nieład

3 komentarze:

  1. Moja półka z książkami również potrzebuje porządku, ale Ty masz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio robiłam porządki na półce i bardzo wdzięcznie mi to wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój artystyczny nieład jest moim...artystycznym nieładem więc nie mogę go sprzątnąć :D
    A zresztą, doszłam ostatnio do wniosku, że jak na regale książki leżą/stoją naprzemiennie to ładnie to wygląda :D

    Pozdrawiam, i zaprasza, do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...