25 stycznia 2012

Lili St. Crow - Inne Anioły

Tytuł: Inne Anioły
Autor: Lili St. Crow
Ilość stron: 304

Przeglądając książki w księgarniach, w internecie, kilka razy trafiłam na tą książkę. Powiem szczerze, że opis książki bardzo mnie zaciekawił. Gdy jakiegoś dnia zobaczyłam Inne Anioły w szkolnej bibliotece, od razu ją wypożyczyłam. I tak zaczęła się moja historia z tą książka.



Książka opowiada o młodej dziewczynie imieniem Dru. Jej matka zginęła, gdy ona była jeszcze mała. Dziewczyna mieszka jedynie ze swoim tatą. Jedynie oparcie ma w nim i w swojej babci. Niestety po pewnym czasie babcia Dru umiera. To było bardzo wstrząsające dla tej dziewczyny. Pewnego dnia ojciec wychodzi z domu na swoją "misję", lecz już nie wraca. Nie żywy. Wraca przemieniony w zombie. Dru z przerażeniem patrzy w zgniłe ciało swojego ojca i .. niestety musi go zabić. W szkole poznaje dziwnego gota o imieniu Graves. Poznaje go bliżej i teraz on jest dla niej wszystkim, co ma. Graves mieszka w małym pomieszczeniu w centrum handlowym, które jest przez wszystkich zapomniane. Pomaga Dru dojść do siebie, po tak przerażających przeżyciach. W końcu postanawiają pójść do domu Dru gdzie rozłożył się na części pierwsze, szkielet zombie jej taty. Spędzają razem dobrze czas. Dru znajduje w notesie taty jakiś numer. Nie wiem kto to, lecz pomimo tego dzwoni do tej osoby. Okazuje się, że to Christophe, który jest dampirem. Sowa babci Dru doprowadzą ją do miejsca, gdzie zginał jej tata. odnajduje swój samochód i spotyka dampira walczącego z wilkołakiem, który zaatakował Dru i Gravesa w centrum. Wszystko ma dziwny obrót sprawy. Dziewczyna musi opuścić miasto, bo nie jest już tam bezpieczna.

Książka od pierwszych stron bardzo mnie zaciekawiła. Jest dobrze napisana i ma wiele w sobie akcji. Bohaterowie są dobrze napisani i są intrygujący. Bardzo zaciekawiły mnie postacie Gravesa i Christopha. Polecam przeczytanie tej książki. ;)

Ocena: 9 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...