04 stycznia 2013

Richelle Mead - Przysięga Krwi

Tytuł: Przysięga Krwi
Autor: Richelle Mead
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Seria: Akademia Wampirów
Ilość stron: 488
Ocena: 8.5 / 10
Są dni, kiedy budzę się z nadzieją, że wszystko, co ostatnio zaszło, to tylko sen. Jestem Śpiącą Królewną, a koszmar, jaki przeżywam, lada moment się rozwieje i będę mogła poślubić ukochanego księcia, a potem żyć z nim długo i szczęśliwie. Tymczasem nic w mojej najbliższej przyszłości nie zapowiada szczęśliwego zakończenia. Książę? Cóż, to długa historia. Mężczyzna, którego kochałam, przemienił się w wampira, a dokładnie w strzygę. Niedawny atak na Akademię Świętego Władimira zatrząsł całym światem morojów. Wielu zginęło. Ale los niektórych uprowadzonych okazał się gorszy niż śmierć… Szyję Rose zdobi teraz tatuaż doświadczonej zabójczyni strzyg. Ona myśli jednak tylko o Dymitrze Bielikowie. Musi zawędrować na koniec świata, żeby go odnaleźć i dotrzymać złożonej mu przysięgi. Nie wie jednak, czy ukochany nadal pragnie, by go ocaliła…

Czy znajdzie w sobie siłę, by zabić Dymitra? A może poświęci samą siebie w imię wiecznej miłości? Jak pod jej nieobecność poradzi sobie Lissa?

"Akademia wampirów" to cykl powieściowy, który pokochali wielbiciele "Zmierzchu" Stephenie Meyer


Tom 4 znanej pewnie większości serii Akademia wampirów. W poprzedniej części była bitwa między strzygami, a dampirami na obszarze Akademii Świętego Władimira. To właśnie wtedy mężnie walczył Dymitr, niestety został przemieniony w strzygę. Rose przyrzekła sobie, że go zabije, aby mógł w spokoju spocząć. Myśli, że właśnie tego by chciał jej ukochany. W tej części wyjeżdża do Rosji i próbuję odnaleźć rodzinne miasto Dymitra. Poznaje jego rodzinę, którą z każdym dniem coraz bardziej lubi. Jednak niezbyt zdaje sobie sprawę na jakie niebezpieczeństwo naraziła się w tej wyprawie.


Książka dobrze napisana, jak poprzednie części. Zaciekawiła mnie bardzo fabuła. Akcja w powieści raz szybciej, a raz wolniej szła naprzód. Jednak czytało się bardzo dobrze. W tej części Rose jest rozdarta w środku i nie radzi sobie ze swoimi uczuciami. Wybrała pomoc ukochanemu, a zostawiła przyjaciółkę. Niestety boi się o Lissę i kilka razy wchodzi do jej umysłu. Uspokaja ją to, lecz i martwi to co widzi. Dodatkowo zażyła normalnego, rodzinnego życia, pełnego ciepła i miłości. Tego wszystkiego czego nie dostała w życiu. Znowu musi wybierać co jest dla niej najważniejsze...

Uwielbiam tą serię i czekam aż pojawi się kolejna część w bibliotece. Losy Rose i Lissy bardzo mnie interesują. Jestem ciekawa jak potoczy się to wszystko i co jeszcze autora nam wymyśliła. Polecam tą część, bo gdy przeczytało się poprzednie chyba trudno nie sięgnąć po kolejną. A dla tych którzy nie czytali ani jednej części radzę jak najszybciej zacząć od pierwszej... ; )

Akademia wampirów 4 Przysięga krwi [Richelle Mead]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

6 komentarzy:

  1. Niby ciągle mam tę serię w planach, ale nadal nie mogę się za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeszcze nie poznałam tomu pierwszego :( za dużo książek, za mało czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też często tak jest, że jest za dużo do czytania, ale czasu brak ;)

      Usuń
  3. Dopiero mam zamiar dobrać się do pierwszego tomu tej serii, więc jeszcze się zejdzie nim dobrnę do tego :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym przeczytać tą serię. Niestety czasu brak, a książek multum ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania hit ostatnich tygodni: książka "Ostatnia spowiedź" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna część, chyba najlepsza z sześciu, pojawia się Sydney, dowiadujemy się o alchemikach i ten klimat Rosji :) :) wszystkie tomy czytałam max 2 dni, będę tęsknic za bohaterami :( nie myślałam, że tak się wciągnę :( cieszę się, że znalazłam tą serię w bibliotece i sięgnęłam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...