27 stycznia 2013

"Mogę zmienić świat tylko z tobą!"

Dzisiaj dostałam komentarz pod postem i zaproszenie na pewien blog. W komentarzy były też zawarte słowa, które są w tytule niniejszego postu. Otóż weszłam na bloga nie wiedząc co tam znajdę. Jednak nigdy nie spodziewałam się czegoś takiego co zobaczyłam. Otóż blog opisuje rzeczywistość taką, jaka jest. Czasem nawet nie zdajemy sobie sprawę z tego co na świecie się dzieje, a nawet co dzieje się tuż obok nas. Powinniśmy zaczęć to zauważać i robić wszystko, aby jakoś temu zapobiegać. Co na razie możemy zrobić? Rozgłaszać prawdę. Nie tą sfałszowaną, niedokładne, lecz taką prawdziwą, która niczego nie ukrywa. Wiem, nie jest to proste, ale musimy coś zrobić, bo inaczej ten świat zginie, a my razem z nim. Możemy coś zdziałać, lecz tylko w grupie. Dlatego zbierzmy się wszyscy, aby działać coś w tej sprawie.


Tak więc chciałam wam przekazać link do tego bloga, ponieważ myślę, że warto tam zaglądać i się włączyć w akcję. Oto link: http://f-me-i-am-famous.blogspot.com.
____________________________________________________________________________________________________________________

P.S. Przypominam o Konkursie na Blog Roku 2012. Jeśli uważacie, że mój blog się nadaje głosujcie. Wysyłajcie SMS o treści E00290 na numer 7122 koszt 1.23 zł. Jedna osoba może zagłosować tylko raz na jeden blog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...