02 kwietnia 2012

Stosik 4 / 2012

No to czas na kolejny stosik.. Kwiecień zapowiada się bardzo fajnie ;) To może zaprezentuje wam pozycje, które zagościły teraz w stosiku :

1. Dziura w sercu Romuald Pawlak - od wydawnictwa Nasza Księgarnia
2. Potęga Bożego Szeptu Bill Hybels - od wydawnictwa Esprit
3. Strażnicy Nirgali. Serce Suriela  Agnieszka Wojdowicz - od wydawnictwa Nasza Księgarnia
4. Upadli Lauren Kate - z biblioteki szkolnej
5. Igrzyska Śmierci Suzanne Collins - j.w.
6. W pierścieniu ognia Suzanne Collins - j.w.
7. Kosogłos Suzanne Collins - j.w.

Jak widać więcej z biblioteki, która ma naprawdę wiele bardzo fajnych pozycji. No i chciałam się jeszcze pochwalić. Ostatnio wygrałam w konkursie u magdalenardo i w szkole moje recenzje się spodobały i wygrałam w konkursie na napisanie recenzji. ;) Jutro idę po odbiór nagrody, a na wygraną w konkursie u magdalenardo cierpliwie czekam.. Jeszcze mogę powiedzieć, że ostatnio pogoda mnie troszkę wkurza, bo wczoraj od jakiegoś czasu miałam planowane spotkanie z koleżankami. A tu okazało się, że nie mogę jechać, bo przez pogodę się bardziej rozchoruję. Mówiąc szczerze i tak nic się nie poprawia, więc co za różnica. No trudno. Życzę wam pogodnego dnia i miłego czytania. Pozdrawiam ;)

10 komentarzy:

  1. Hm, w sumie to wszystkie chętnie bym przeczytała :) Oczywiście najchętniej to wszystkie trzy książki autorstwa pani Collins, ale Upadłych też chętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Igrzyskach śmierci" już jestem i wywarły na mnie takie wrażenie jakiego zbytnio nie oczekiwałam. Zaraz mam zamiar pisać recenzje, więc sama się dowiesz. Na resztę mam wielką ochotę. A co do "Upadłych" to mam zamiar niedługo przeczytać i cieszę się, że w bibliotece szkolnej będą wszystkie części. ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń
  2. świetne masz książki w bibliotece szkolnej, w mojej to nowości ze świecą szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nasza pani bibliotekarka stara się, żeby młodzież chciała czytać ;) Jeśli chodzi o miejską to tam różnie bywa z książkami.

      Usuń
  3. Igrzyska to ja czytałam dawno, dawno. ;)
    Przyznam, że tak dziwnie się czuję wobec tego rozgłosu wokół tej serii teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka czytała to w tamtym roku, dlatego ja się zdziwiłam, że teraz jest taki rozgłos tej serii. jednak patrząc na to, że została teraz zekranizowana to mogło to wpłynąć na takie zainteresowanie ;) Tak myślę.

      Usuń
  4. Zazdroszczę Kosogłosa i Upadłych ;)
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik. Serie "Igrzyska śmierci" z chęcią bym Ci podebrała.

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...