26 kwietnia 2012

Trailer: Strażnicy Historii. Nadciąga Burza

Dzisiaj mam dla was trailer książki Strażnicy Historii. Nadciąga Burza Damiana Dibbena. Książka jest z wydawnictwa Literacki Egmont. Ja otrzymałam tą książkę w dzień premiery, czyli 18 kwietnia od pani Anny Bożeny Pawlikowskiej. To może najpierw krótki opis wydawcy:

Rodzice Jake'a Djonesa zaginęli, bez wieści i nie wiadomo, w jakim są miejscu na Ziemi i w jakim momencie historii. Jake poznaje ich zdumiewający sekret: oboje należą do Tajnych Służb Ztraży Historii, stowarzyszenia, którego członkowie podróżują przez stulecia, aby udaremnić poczynania złoczyńców manipulując przy dziejach świata. 
W poszukiwaniu rodziców Jake przenosi się z Londynu XXI wieku do XIX-wiecznej Francji, gdzie trafia do Punktu Zero, Głównej siedziby strażników historii. Tam poznaje barwną grupę młodych agentów i wraz z nimi wyrusza do epoki renesansu, by podjąć misję ratowania dziejów przed złowrogim Zeldtem, który zamiesza zniszczyć świat, jaki znamy.

Damian Dibben pracował jako scenarzysta przy rozmaitych projektach filmowych, takich jak Upiór w operze i Kot w butach. Jego własny scenariusz, Seven Heaven ma wejść do produkcji niebawem.
Wśród wielu pasji, którym oddaje się poza pracą, najważniejsze miejsce zajmują historia starożytna, nauki przyrodnicze oraz powieści przygodowe.
Damian jest zakochanym w swoim mieście londyńczykiem. Mieszka na South Bank razem z psem Dudleyem. Strażnicy historii. Nadciąga Burza to jego pierwsza powieść


Ps. Zapraszam wszystkich do wypełnienia ankiety dotyczącej zorganizowania przeze mnie konkursu i polubienia strony mojego bloga na facebook'u ;) Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego, zaczytanego dnia.

6 komentarzy:

  1. chciałabym móc przeczytać tę książkę i mam nadzieję, że wkrótce będzie dana mi ku temu okazja
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że będziesz miała okazję, aby przeczytać tą książkę. Jestem dopiero na początku, ale już bardzo mi się podoba ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mnie nie przekonuje, ale kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam co nieco o tej książce, możliwe, że się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu mam na nią oko:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś pewnie przeczytam! :))

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...