04 kwietnia 2012

Wygrana ;)

Obiecałam wam, że powiem co otrzymałam w konkursie szkolnym za recenzję ...
Wczoraj już od rana szłam do biblioteki i sprawdzałam czy już. ;) Jednak rozdanie było dopiero na drugiej przerwie obiadowej. Na szczęście się doczekałam. Przyszła pani z polskiego (która mnie nie uczy) i zostały wręczone nagrody za:
1. Pożeracz książek. Ja mało wypożyczam z biblioteki, więc na pewno bym tego nie wygrała..
2. Znawca polskiej poezji. Ja raczej mało czytam wierszy itp.
3. Recenzent. No i tu oczywiście ja ;) Jakoś w to nie wierzyłam, że mi się uda. Można było max. 3 recenzje, ale ja nie umiałam wybrać, więc zaniosłam ich pięć... Zawsze jestem niezdecydowana, więc się nie dziwcie ;)



No to czas powiedzieć jaka to nagroda. Pani z biblioteki dobrze mnie zna i wiedziała co dla mnie wybrać. Dostałam Zazdrość Lili St. Crow. Jest to trzeci tom serii Inne Anioły. Pierwsze dwie części wypożyczyłam z biblioteki, a trzecią mam swoją. Nareszcie dowiem się kolejnych losów Dru.
A tu zdjęcia książki... Ostatnio eksperymentuję ze zdjęciami, więc nie wiem czy dobrze ustwiłam aparat. ;)

No i jeszcze dodam, że niedługo pojawi się recenzja Dziura w sercu Romualda Pawlaka.

11 komentarzy:

  1. No.. Tylko pogratulować. ;-) Bardzo ładna okładka tej książki. Lubię fiolet ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię fiolet, wręcz uwielbiam... Podobno fioletowy pobudza kreatywność. ;) To może skuszę się na pokój w tym kolorze... ;D

      Usuń
  2. Gratuluję i miłej lektury ;) czytałam pierwszą część tej serii i była niezła, chociaż nie porwała mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się za to bardzo spodobała i tak pragnęłam przeczytać kolejną część, a pani o tym wiedziała i zrobiła mi małą niespodziankę ;)

      Usuń
  3. gratuluje wygranej i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. No i gratuluję wygranej. Ja z biblioteki generalnie mało korzystam. Wole mieć książki na własność bo wtedy wiem, że mam na przeczytanie ograniczoną ilość czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja lubię wypożyczać z biblioteki szkolnej, bo nie ma tam ograniczonego czasu. Jedyne ograniczenie to żeby przynieść książkę przed końcem roku szkolnego ;)

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...