23 kwietnia 2012

Światowy Dzień Książki - 23 Kwiecień

Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Książki i z tej okazji chcę życzyć wszystkim pisarzom jak i czytelnikom wszystkiego najlepszego ;) Ja dziś przeczytałam tylko kilka stron, bo nie było czasu. Jedynie jadąc autobusem znalazłam chwilkę. Od raz mając okazję pochwalę się, że postanawiam wrócić do muzyki i właśnie przygotowuję się do egzaminów do Szkoły Muzycznej II St. ;) Dziś miałam pierwsze zajęcia i jestem zadowolona z tego, iż po dwuletniej przerwie nadal dużo pamiętam...
 No i na końcu filmik


11 komentarzy:

  1. dziękuję i również życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Naszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, II stopień? Ja jeszcze kolejny rok pomęczę w I :D Zastanawiam się czy warto ruszyć na II... W połączeniu ze szkołą średnią nie będzie to zbyt różowo wyglądać, ale w sumie można spróbować :D
    A na czym grasz? ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gram na fortepianie, ale mam zamiar zmienić na saksofon, bo mam instrument w domu, a fortepian i tak będę mieć obowiązkowo. A ty na czym grasz ?

      Usuń
    2. Gitara :D A w tym roku doszedł mi jeszcze dodatkowy fortepian. W sumie mi to odpowiada i raczej nie będę zmieniać. Tym bardziej, że mam już dość fajną gitarkę i szkoda byłoby zrezygnować ^^

      Usuń
    3. O..jak ja bym chciała grać na gitarze ! No, ale w drugim stopniu raczej na gitarę nie przyjmują, jeśli się nie grało w pierwszym... szkoda. Dla mnie to i tak bez różnicy czy zmienię czy nie i tak będę mieć fortepian ;)

      Usuń
  3. Ah dziękuję i spóźnione nawzajem! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i także życzę wszystkiego najczytańszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego i miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...