02 maja 2013

Podsumowanie kwietnia *-*


Myślałam żeby nie robić podsumowania, ale jednak je zrobię. Kwiecień był pełen pracy, nauki i niestety brakowało czasu na cokolwiek, a co dopiero mówić o czytaniu. Jednak i tak patrząc na wyniki jestem całkiem zadowolona, bo nie jest aż tak źle. To najpierw przedstawię wam wyniki kwietniowe, a potem dodam jeszcze parę słów ode mnie ;)

Przeczytane książki w kwietniu: 4
~ Single Meredith Goldstein - Recenzja
~ Błękitna nadzieja S. C. Ransom 
~ Miłość szkockiego lorda Karen Hawkins - Recenzja
~ Reckless II. Nieustraszony Cornelia Funke - Recenzja

Zrecenzowane książki w kwietniu: 3 (oprócz wyżej wymienionych  dwóch ostatnich jeszcze Dar Gai Kołodziej - Recenzja)  

Ilość postów: 6
Ilość wyświetleń stron: 1369 (jestem pod wrażeniem, mimo iż wcale na blogu się zbytnio nie udzielałam)
Komentarzy: 45
I oczywiście przybyło kilku obserwatorów z czego się cieszę ;)

Jak widać nie jest najgorzej, ale jest już na szczęście po egzaminach, więc myślę, że będzie więcej luzu wreszcie. A co się działo u mnie poza blogiem. No to próby chóru, bo tu jeden koncert, tu koncert laureatów i jeszcze na dodatek wyjazd na konkurs do Warszawy (muszę się pochwalić, że zajęliśmy pierwsze miejsce w naszej kategorii i Złoty Dyplom. Juuupi!). Do tego jeszcze nauka i nauka oraz egzaminy (mam nadzieję, że nie poszły najgorzej ;). Maj też nie zapowiada się na bardzo spokojny, ale zawsze nie jest tego aż tak dużo. Teraz przygotowania do egzaminów w muzycznej i występ do układów dyplomantek ;) A w szkole zwykłej to trzeba się starać z ocenami, aby na koniec gimnazjum dobrze wypaść ^^.  Kończę już, bo jak się rozpiszę to nie skończę wam opowiadać o tym, co u mnie się dzieje ;P Miłego czytania i spędzenia majówki !:) A i tu wam jeszcze ponarzekam, że u mnie okropna pogoda... Rano burza, a teraz w kółko pada .. :( Dobra kończę już. Papa. Miłego dnia ;)

2 komentarze:

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...