07 marca 2012

"Trójka e-pik"

Postanowiłam dołączyć do tego wyzwania. I tak przybliżę wam jego obraz.


Zasady:
*  wyzwanie trwa miesiąc kalendarzowy
*  w zabawie wziąć udział może każdy bloger oraz każda osoba nie posiadająca bloga, która ma ochotę przyłączyć się do zabawy. Przyłączyć się można w dowolnym momencie
*  wyzwanie będzie polegało na przeczytaniu trzech zaproponowanych przeze mnie gatunków powieści
*  wybór książki, kwalifikującej się do podanego gatunku, jest zupełnie dowolny i zależeć będzie tylko od Was
* osoby posiadające bloga, po napisaniu opinii, na temat wybranej książki, proszone są o wpisanie informacji, że książka została przeczytana w ramach wyzwania "Trójka e-pik" i podanie linka do tego posta.
*  w podsumowaniu, które nastąpi pod koniec miesiąca wystarczy, aby osoby które wzięły udział w wyzwaniu, w komentarzach pod postem tematycznym, podały trzy linki do swoich opinii.

Marzec upłynie nam pod hasłem:

romans
skandynawski kryminał
powieść młodzieżowa
 
Nad wyborem książek jeszcze pomyślę i dodam tu konkretne przykłady. ;)
Zapraszam wszystkich chętnych do udziału ;) Obrazek jest podlinkowany pod wyzwanie.

2 komentarze:

  1. Na prawdę ciekawe wyzwanie :) Na razie jednak nie dołączę, ponieważ mam cały stos książek do przeczytania, a kilka z nich muszę przeczytać niezwłocznie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo zaciekawiło to wezwanie, a że teraz chora jestem nadrabiam zaległości i niedługo spokojne mogę czytać to co potrzebne będzie ;P

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...