28 października 2012

FISZKI - język japoński. Starter

FISZKI - język japoński Starter
Zawartość: 300 kartoników,
MEMOBOX®, mini-CD, etui
Format: fiszki kartonowe + CD
redakcja: Patrycja Wojsyk
lektorzy: Jarosław Juszkiewicz, Akiko Yuji
ISBN: 978-83-61108-36-8
wydanie: I, 2009
O tytule:
Tytuł zawiera ponad 500 słów i zwrotów niezbędnych każdej osobie rozpoczynającej naukę języka japońskiego. Materiał ujęto w 13 jednostkach lekcyjnych, które stopniowo wprowadzają nowe zagadnienia leksykalne i gramatyczne. Dołączona płyta mini-CD (mp3) zawiera nagrania wszystkich haseł i przykładów. Dzięki temu samodzielnie, bez potrzeby sięgania do podręcznika, opanują Państwo podstawy języka japońskiego, umożliwiające poprawną komunikację.
Kartoniki:
Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby kartoniki były maksymalnie przejrzyste i zawierały tylko niezbędne informacje. Taka forma przekazu gwarantuje, że po kilku obróceniach kartonika zapamiętuje się jego treść.
Kartoniki ponumerowano, tak by możliwa była jednoczesna nauka z FISZEK i nagrań dźwiękowych (mini-CD mp3 jest częścią zestawu).

Nagrania:
Autorzy dołożyli wszelkich starań, aby kartoniki były maksymalnie przejrzyste i zawierały tylko niezbędne informacje. Taka forma przekazu gwarantuje, że po kilku obróceniach kartonika zapamiętuje się jego treść.
Kartoniki ponumerowano, tak by możliwa była jednoczesna nauka z FISZEK i nagrań dźwiękowych (mini-CD mp3 jest częścią zestawu).
Jednostki lekcyjne:
Kim jesteś?Co lubisz jeść?Gdzie mieszkasz?
Skąd pochodzisz?Co to jest?Co robisz w ciągu dnia?
Ile masz lat?Czy mówisz po japońsku?Ile to kosztuje?
Kim jesteś z zawodu?Jakie jest twoje hobby?

Czy masz rodzeństwo?Która godzina?


Komentarze gramatyczne:

W obrębie danej jednostki lekcyjnej kartoniki ułożone są w taki sposób, aby stopniowo wprowadzać nowe słowa, zwroty i zagadnienia gramatyczne. Te ostatnie ujęte są w formie przystępnych i krótkich komentarzy, pozwalających zrozumieć podstawy gramatyki języka japońskego.


Seria 300:
Każdy tytuł z tej serii zawiera 300 przejrzystych kartoników, zgromadzonych w specjalnym pudełku ze zintegrowanym systemem MEMOBOX®. Dodatkowo w skład zestawu wchodzi płyta mini-CD oraz plastikowe etui.

Moja ocena:

Moim zdaniem fiszki są bardzo dobrym sposobem na naukę języka.  Od tego momentu kiedy dostałam fiszki, a już trochę czasu minęło, bardzo pomogły mi w opanowaniu słówek. Oczywiście nie jest to chwila i już umiem. Dużo zależy tu od systematycznej nauki. Plastikowe etui, które jest w zestawie bardzo nam to ułatwia. Jest małe i można je wszędzie zabrać. Sama wzięłam w taki sposób fiszki, gdy jechałam na wakacje. Schowałam w etui te, które chciałam się przez ten czas nauczyć i m.in. jadąc pociągiem mogłam się ich bez problemu uczyć. 


Pewnie jesteście ciekawi dlaczego wybrałam akurat japoński. Odpowiedź jest prosta. Odkąd zaczęłam oglądać anime bardzo polubiłam ten język i obiecałam sobie, że się go nauczę i jak widać jestem na dobrej drodze. Teraz tylko wystarczy systematyczna nauka, a później jakieś kolejne materiały, które udoskonalą mój zasób słownictwa jak i pomogą lepiej zrozumieć język.

Jestem bardzo zadowolona z fiszek i uważam, że są bardzo przydatne. Polecam ten sposób nauki, bo jest efektywny i bardzo przyjemny. Mam nadzieję, że wam się także spodobają i będziecie z nich zadowoleni.



Za fiszki bardzo dziękuję
wydawnictwu Cztery Głowy




FISZKI audio - j. japoński - Starter [Patrycja Wojsyk]  - KLIKAJ I SłUCHAJ ONLINE

2 komentarze:

  1. Witam.
    Przede wszystkim dzięki za recenzję :) Chciałbym się dowiedzieć, czy jednoczesna nauka z karteczek i odsłuchiwanie nagrań nie staje się męczące - w końcu jak rozumiem musimy sami odnaleźć odpowiednie nagranie. Czy z tak dużą liczbą słówek nie jest to denerwujące? Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw uczę się z karteczek, a dopiero potem odsłuchuje to czego się uczyłam. Gdy już wiem jak się to wymawia nie muszę już odsłuchiwać nagrań :) Dla mnie to denerwujące nie jest. Pozdrawiam :)

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...