26 stycznia 2012

O książkach: Przykłady wzruszających książek, filmów, muzyki

Kolejny obrazek dotyczący teraz książek, filmów i muzyki. ;)
Zapraszam wszystkich do zabawy, której autorką jest Cassiel, ;)


,,Są takie filmy, książki czy muzyka, przy których nie da się powstrzymać łez.'' 

 Jestem osobą wrażliwą. Mówiąc szczerze często płacze na filmie, czytając książkę, ale nigdy nie zdarzyło mi się płakać przez muzykę. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się o tego typu sprawach. Filmy.. takie jak "Wujek Nino" , "Titanic" , "Czarny łabędź", "Król Artur", "Ucieczka w milczenie" itp.
Książki .. "Wszystko, co wiem o miłości" Kate Le Vann, "Na zakręcie" Nikolas Sparks, "Uciekinierka" Maureen Crane Wartski, "Skrzywdzona" Sandra Glover, "Siedem dni ciemności" Karel Verleyen, "Pozwól mi odejść" Lurlene McDaniel itd. ;)


Muzyki takiej nie mam. ;) Moim zdaniem płacz przy książkach i filmach nie jest zły.. Mogę dać przykład jeszcze takiego anime, przy którym po jednym odcinku nie mogłam dalej oglądać, bo się tak poryczałam: "Clannad"  ;) Mój brat mnie na szczęście zrozumiał..




3 komentarze:

  1. Książki ani muzyka mnie nie wzruszają ale na filmie czasem się zdarzy np. "Podaj dalej" - scena jak zabijają głónego bohatera zawsze mnie porusza.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Muszę obejrzeć te filmy które wymieniłaś i książki. Ja przy anime jeszcze nie płakałam (bo mało chyba oglądałam), ale przy serialu Pamiętniki Wampirów wiele wiele razy :)

    Dzięki za wzięcie udziału! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nie ma za co ;) To dla mnie zwykła przyjemność.. ;)

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...