19 stycznia 2012

Nowości ; )

Postanowiłam dzisiaj, że dobrze byłoby wprowadzić parę zmian na blogu. W ten sposób powstało nowe tło i czcionki tytułu i opisu bloga oraz tytułów gadżetów ;) Mam nadzieję, że wszystkim się podoba. Jeśli ma ktoś jakieś sugestie dotyczące wyglądu bloga chętnie je przyjmę i sprawdzę ;)

 __________________________________________________________________________________________________


Wczoraj doszła do mnie moja pierwsza książka do recenzji tzn. "Czas tajemnic" Marcela Paganola. Bardzo dziękuję wydawnictwu za książkę i spróbuję jak najszybciej się za nią zabrać. Notka od wydawcy:
Kolejne lato w La Treille. Marcel musi zmierzyć się z nowymi wyznaniami: rozłąka z przyjacielem, perspektywą nauki w liceum i pierwszą miłością... Klasyka francuskiego humoru i barwna opowieść o magii młodości - dla miłośników piękna Prowansji oraz niepowtarzalnego stylu Paganola.
Zapowiada się bardzo fajnie, więc myślę, że możecie się  za niedługo spodziewać recenzji tej oto książki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...