28 grudnia 2013

Wyzwania czytelnicze 2014

Już niewiele zostało dni do końca roku 2013. W blogosferze powoli zakwitają pomysły na kolejne wyzwania. Tym razem mam wam do przedstawienia dwa wyzwania czytelnicze. W jednym już się zapisałam, a nad drugim nadal się zastanawiam. Oczywiście to nie oznacza, że resztę już wykluczyłam, ale co do tego w ilu będę brać udział nie jestem pewna. Jedyne co jest pewne, że nie będzie ich dużo, ponieważ znając siebie wiem, że prędzej o nich zapomnę jak ich będzie za dużo ;) Lepiej wziąć na siebie mniej i poświęcić im się dokładnie, a nie tylko zdeklarować się i nic więcej w tę stronę nie zrobić. Przedstawiam wam na razie te dwa wyzwania:

1. Fantastyczna Polska jest to wyzwanie, które ma na celu przybliżenie nam twórczości polskich pisarzy trudniący się powieściami fantastycznymi. Osobiście jeszcze nie znam takich autorów jak Sapkowski, Pilipiuk, Kossakowska itd., dlatego jest to idealna okazja do zapoznania się z nimi. A oto baner, który osobiście zaprojektowałam na prośbę autorki bloga i wyzwania. Link do wyzwania: FANTASTYCZNA POLSKA


2. Mystery Challenge! w tym wyzwaniu czytamy książkę, w której jednym z wątków jest jakaś tajemnica (obojętnie jaka), także gatunek książki jest dowolny. Zastanawiam się nad nim, ponieważ ostatnio często zdarza mi się czytać książki, w których ten wątek się pojawia. A tutaj znajdziecie link do wyzwania i potrzebne wiadomości o nim: Mystery Challenge!


Mam nadzieję, że coś was z nich zainteresuje, a jeśli nie to pewnie jakieś się znajdzie, o których na pewno usłyszycie na innych blogach. Życzę miłego wieczoru! Dobranoc! ;)

5 komentarzy:

  1. Yay świetne wyzwania :D lubię polską fantastykę, bo odnoszę wrażenie, że jest w niej mniej bubli niż w amerykańskiej. A do drugiego wyzwania idealne są książki Christi, która daje czytelnikom takie same szanse jak detektywowi i nie ma żadnych 'ukrytych' poszlak tylko i wyłącznie dla detektywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są świetne. Choć do drugiego mi bliżej. A logo pierwszego- rewelka

    OdpowiedzUsuń
  3. to dziewczyny zapraszam do przystąpienia do wyzwania ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały rok zbierałam się do wzięcia udziału w jakimś wyzwaniu, ale nie udało mi się. Może w Nowym Roku bardziej się zmobilizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie lubię wyzwań książkowych nie wiem czemu. Może źle się wyraziłam, nie że nie lubię, ale nie stosuję ich na blogu

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...