06 grudnia 2013

Mikołajkowe Love ♥ + stosikowo!

Już dziś 6 grudzień. Od dziecka ten dzień był szczególny. Rano wstając zawsze z uśmiechem i zawziętością szukaliśmy w domu prezentów. Czasami ich nie było, a pojawiały się dopiero po roratach. Jak ja kocham te wspomnienia, kiedy z taką wiarą wierzyłam, że Mikołaj odwiedza mnie i daje prezenty. Jednak im się jest coraz starszym to mikołajki już nie są czymś niezwykłym, a jedynie przypomnieniem o tych pięknych chwilach. Możliwe, że jeszcze kiedyś będę je lepiej przeżywać, ale myślę, że to nastąpi dopiero, gdy sama będę miała maleństwa, które będą wierzyć w to samo, co ja w ich wieku ;) Przy okazji tego dnia życzę wam szczęśliwego przeżycia tych świąt, które już idą wielkimi krokami. Abyście nigdy nie opuścili czytelniczego świata, jednak przy tym nie zatracając rzeczywistości. A teraz pytanie do was: Jak wy odczuwacie ten świąteczny dzień?

Teraz czas na drugą część postu, a mianowicie czas na stosikowo! ;)


W tym miesiącu troszkę moja biblioteczka domowa się wzbogaciła. A zatem przedstawiam wam moje nowości książkowe:

1. Ostatnia moc Alfred Potocki od Sztukatera
2. Cinder Marissa Meyer prezent ze spotkania ŚBK od p. Gosi
3. Gorączka 2 Dee Shulman od wydawnictwa
4. Pan Przypadek i celebryci Jacek Getner od autora

Oto moje najnowsze perełki. Są teraz na tapecie, ponieważ nie mam już zbyt wiele czasu z terminami. Najgorsze jest to, że teraz okres egzaminów i ciągły stres mnie tak wykańcza, że nie myślę teraz o niczym innym jak śnie. Mam też do was jeszcze jedno pytanie, na które odpowiedź bardzo chciałabym uzyskać. Czy jesteście za tym, aby moja przyjaciółka prowadziła bloga razem ze mną? Chodzi o to, że ja niestety nie mam zbytnio czasu i możliwości, a nie chce zaniechać bloga i stracić tego wszystkiego na co zapracowałam. Nie chce też, aby były pustki na blogu, a moja koleżanka właśnie sama zaczyna swoją przygodę z recenzowaniem, więc mam nadzieję, że przyjmiecie ten pomysł, a przynajmniej jakoś się wypowiecie na ten temat. Bardzo zależy mi na waszej opinii, ponieważ to właśnie wy jesteście tą najważniejszą częścią bloga, który żyje. Bez was jest on jedynie pół żywy, ponieważ brakuje mu drugiej połówki. Mam nadzieję, że rozumiecie mój problem i pomożecie mi się w tym wszystkim połapać i zdecydować na ostateczną formę. Z waszym zdaniem naprawdę się liczę, więc czekam na wyczerpujące i uzasadniające odpowiedzi. Miłego dnia, a dokładnie miłych mikołajek! ♥

10 komentarzy:

  1. Cinder genialna, jak i Scarlet. Gorączkę też mam, choć obecnie kończę czytać Nieskończoność. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zazdroszczę Ci "Cinder", bo sama od dawna chcę ją przeczytać, a co do prowadzenia bloga z koleżanką, to myślę, że można spróbować, bo szkoda by było, gdyby wpisy pojawiały się rzadziej. To może byłoby też lepsze dla Ciebie, miałabyś mniej spraw na głowie
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cinde jestem bardzo ciekawa, ale niestety trochę czasu minie zanim ją przeczytam. Natomiast bloga postanowiłam jednak prowadzić sama. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Gorączkę 2 już przeczytałam - ciekawe tytuły. Moje książki mikołajkowe dopiero są w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że możesz zaprosić koleżankę do wspólnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. cóż by tu powiedzieć, czekam na recenzje, a i dodaje do obserwatorów by móc na bieżąco czytać Twoje wpisy

    OdpowiedzUsuń
  6. "Pan przypadek i celebryci" mnie intryguje :) Czekam z niecierpliwością na recenzję :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest miejscem, które tworzysz więc to przede wszystkim Ty powinnaś podjąć decyzję czy współdzielić z kimś to miejsce :) A co do stosiku to czekam na recenzję "Pana Przypadka..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatecznie doszłam jednak do wniosku, że sama będę go prowadzić. Inaczej chyba za bardzo chciałabym koleżankę kontrolować. Na blogu mi zależy, więc chyba dam jakoś radę wszystko pogodzić ;)

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...