30 grudnia 2012

Anglia - Dzień 1 - Podróż

Już dużo czasu minęło odkąd byłam w Anglii. Jednak obiecałam wam, że opiszę tą wycieczkę. Abyście już mogli się czegoś dowiedzieć szybciej to pomyślałam, że podzielę to na dni, ponieważ nie jest łatwo wszystko sobie przypomnieć z całego tygodnia, a tak będę pisać po jednym dniu i będzie to dla mnie łatwiejsze, a wy będziecie mieli już okazję się czegoś dowiedzieć o moim wyjeździe do tego świetnego kraju :)

DZIEŃ 1
Zbiórka przed szkołą była dosyć późno,więc miałam dużo czasu, aby jeszcze raz posprawdzać czy wszystko mam. Wiadomo, że przed wyjazdem nie da się trzeźwo myśleć i ciągle robi się jakieś zamieszanie i ten czas był dla mnie bardzo potrzebny. Na miejsce zbiórki odprowadziła mnie rodzinka. Jednak czekaliśmy jeszcze jakieś pół godziny zanim mogliśmy wsiąść do autobusu. Ja nie miałam ustalone z kim siedzę, ponieważ udało mi się załapać na ostatnią chwilę. Weszłam na końcu i szukałam miejsce. Znalazłam je koło kolegi z klasy przeciwległej. Trochę znałam go z widzenia, ale osobiście nie. Byłam załamana, ale jak się potem okazało niepotrzebnie. Jechaliśmy około dwudziestu pięciu godzin. Początkowo nie było zbyt fajnie, lecz z czasem zaczęłam się przyzwyczajać. Poznałam moich sąsiadów, z którymi miałam mieć styczność w czasie podróży. Gdy już wreszcie się uspokoiłam to zaczęłam czytać książkę. Pod wieczór puszczali nam filmy i wszyscy oglądaliśmy.Jednak z czasem zaczęło mi się nudzić i byłam śpiąca. Jak na złość nie umiałam zasnąć. Pierwszy dzień był bardzo męczący.

2 komentarze:

  1. kiedyś może i ja wyjadę marzę o takiej podróży na wyspę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego zdecydowanie wolę podróżować do Anglii samolotem. Raz jechałam autokarem i nigdy wiecej! :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...