02 listopada 2012

Bill Hybels - Potęga Bożego Szeptu

Tytuł: Potęga Bożego Szeptu
Autor: Bill Hybels
ISBN 978-83-61989-62-2
Format 130x200
Stron 340
Rok wydania 2011
Wydanie I
Oprawa broszurowa

Nota wydawcy:

Najważniejsza książka Billa Hybelsa, do której napisania przygotowywał się 35 lat.

Wielu chrześcijan doświadcza obecności Boga w swoim życiu bezpośrednio, jednak opowieści o „Bożych szeptach” pozostają sprawą osobistą (niemal wstydliwą!) i dzielimy się nimi bardzo niechętnie.   
Potęga szeptu to nie tylko opowieść o tym, w jaki sposób Bóg prowadził Billa Hybelsa –  słynnego autora książek o duchowości chrześcijańskiej i założyciela amerykańskiej wspólnoty Willow Creek – od najmłodszych lat poprzez kolejne trudne życiowe wybory i wyzwania. Najnowsza książka autora Zbyt zajętych, by się nie modlić mówi przede wszystkim o tym, że Bóg chce prowadzić nas wszystkich. Chce być obecny w naszym życiu, strzec nas i pomagać nam na każdym kroku. Bóg mówi do wszystkich. Jak usłyszeć Jego szept?
Hybels omawia różne rodzaje Bożych wskazówek (szepty wsparcia, ostrzeżenia i działania) oraz sposoby, w jakie możemy się przekonać, czy naprawdę mamy do czynienia z Bożym prowadzeniem. Przedstawia także poruszające świadectwa tych, dla których posłuszeństwo Bożym podszeptom okazało się największą przygodą życia.

Moja ocena:

Moja chęć do przeczytania tej książki zrodziła się zafascynowaniem tytułem. Chciałam się dowiedzieć czym jest tytułowy Boży Szept. I się dowiedziałam. Czytałam tą książkę bardzo długo. Jest ona poważną lekturą, nad którą trzeba się głęboko zastanowić. Książka była tworzona przez 35 lat i jest w niej wiele doświadczeń z całego życia autora. Nie jest łatwo przeczytać tą książkę szybko, ponieważ ogrom tego wszystkiego w pewnych momentach przytłacza. W takich momentach robiłam sobie przerwę i zastanawiałam się nad daną treścią.


Jestem nastolatką i wątpię, by dużo osób w moim wieku czytało tego typu literaturę. Sama też nie często sięgam po takie książki. Jednak czytając Potęgę Bożego Szeptu nie mogłam się w pewnych momentach oderwać. Z tej książki wyniosłam bardzo dużo. Czasem dobrze jej się zatrzymać i zastanowić nad własnym życiem. Właśnie tak działa ta lektura. Pobudza do refleksji nad sobą i własnym życiem. Może nawet je całkowicie zmienić.

Myślę, że do tej książki będę wracać i czytać fragmentami, które w danym momencie mi się przydadzą. Dlatego, że ta książka kryje w sobie wiele prawd i dobrych rad, które każdemu z nas się mogą przydać. Polecam tą książkę, ale nie radzę jej czytać zbyt szybko, bo wiele spraw może nam wtedy umknąć. Lepiej czytać wolno, ale wyciągnąć z niej jak najwięcej.

Dziękuję bardzo za tę książkę
wydawnictwu Esprit

2 komentarze:

  1. Do mnie niestety tego typu tematyka książek nie za bardzo przemawia.

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...