17 kwietnia 2013

Stosik wiosenny

Kolejny raz bez recenzji, ale tym razem mam dla was stosik. Na zdjęciu nie ma wszystkich książek, które chciałam wam przedstawić, ale to trudno.

Oto następujące tytuły, które do mnie przyszły:
1. Meredith Goldstein Single od wydawnictwa M
2. Jacek Getner Pan Przypadek i Trzynastka od autora
3. Robert Muchamore Cherubin. Anioł Stróż do recenzji od wydawcy
4. Gaja Kołodziej Dar od wydawnictwa Lucky (nie ma na zdjęciu)
5. Karen Hawkins Miłość Szkodzkiego Lorda j.w.
6. Cornelia Funke Nieustraszony Tom 2 Reckless od wydawcy (dzisiaj dopiero doszła, więc nie ma na zdjęciu)

A reszta książek to pożyczone albo nawet już przeczytane, ale po prostu zdjęcie robiłam, jak ustawiłam książki na półce w czasie porządków ;)

Niedługo napisze recenzje, może nawet dziś jak się uda, bo mam z czego, ale niczego nie obiecuje. Teraz jeszcze egzaminy, a po nich już myślę, że wrócą znów do systematycznego blogowania ;) Mam nadzieję, że jeszcze trochę na mnie zaczekacie. Miłego dnia ! ;)

10 komentarzy:

  1. Świetne pozycje, zazdroszczę Eona ;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie czytam Harrego Pottera i komnate tajemnic :*
    I w najblizszym czasie zabiore się za Jutro ^^
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam pierwszą część "Jutro" ;) pozazdrościć książek..

    pozdrawiam i zapraszam: http://studnia-pelna-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stos życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego czytania :D

    ksiazki-mojezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...