04 kwietnia 2013

Małe zmiany ...

No cóż.. ostatnio mam za mało czasu na cokolwiek.. Ledwo udaję mi się czegoś nauczyć na kartkówki czy sprawdziany, a co mówić o prowadzeniu bloga. Jednak nie poddaję się. Nie mam dziś dla was recenzji, bo niestety brak weny przez ciągły stres. Ale nie martwcie się już niedługo egzaminy, a po nich mam nadzieję będzie więcej czasu.

No, ale nie o tym chciałam napisać... Zmieniłam tło bloga, ponieważ jest dla mnie już monotonne. Jednak nie mam pomysłu na nagłówek. Z miłą chęcią czekam na wasze propozycje. A może jeszcze zmienić i tło? Czekam z miłą chęcią na porady, a teraz lecę uczyć się historii. I tak pewnie w jedną noc się nie nauczę .. ;c

Pozdrawiam ! ;)

7 komentarzy:

  1. Faktycznie się tu trochę pozmieniało :) Bardzo ładnie.
    A co do nagłówka to chyba, skoro masz takie troche czarno-białe tło, warto wrzucić coś tam kolorowego, co będzie trochę kontrastować.
    A brakiem czasu się nie przejmuj. Ja też tak czasami miałem. Doskonale Cię rozumiem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas znaleźć mając dwie szkoły jest trudno, a teraz tym bardziej bo niedługo egzaminy .. ;)
      Dziękuję za pomoc.. Możliwe, że jak będę mieć czas wykorzystam tą radę ;>

      Usuń
  2. Mam ten sam problem, ale grunt to się nie poddawać :) Zmieniło się tu bardzo, ale na lepsze. Życzę powodzenia na egzaminach i w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest możliwe i do pogodzenia grunt to dobry plan i organizacja :)
    Trzymaj się tam i nie poddaj się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ustawić u nas to samo tło, jak zmieniałam wygląd, ale zraził mnie język niemiecki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... może jakieś zdjęcia książek w nagłówku? Życzę powodzenia w szkole :)
    P.s. Uwielbiam muzykę, która leci u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się nowy wygląd :D A czas zawsze się znajdize na wszystko jeśli się tylko chce! :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...