07 kwietnia 2013

Nowy nagłówek .. ;)


No to spróbowałam pokombinować z nowym nagłówkiem.. Początkowo szukałam zdjęć z internetu. Jednak w końcu doszłam do wniosku, że lepiej by było, gdyby nagłówek składał się z moich zdjęć. Tu pojawił się kolejny problem.. skąd miałam wziąć zdjęcia, gdy w moim aparacie brakowało baterii. Trochę czasu zajęło mi kombinowanie, ale w końcu znalazłam sposób by w prosty sposób stworzyć mój własny nagłówek.

Nie jest to jedynie blog książkowy, dlatego postanowiłam przeplatać w nagłówku moje pasje, czyli fotografie i książki. Mam nadzieję, że nie wyszło najgorzej. Pewnie i tak po jakimś czasie zmienię wygląd bloga, ale na razie nie ma tyle czasu, by jakoś bardziej przemyśleć tą kwestie ;)

Jak wam się wygląda nagłówek? Wzięłam sobie rady versatile do serca i dałam coś książkowego w nagłówku. Dziękuję za miłe słowa i myślę, że niedługo znów będę regularnie dodawać posty z recenzjami i nie tylko. Pozdrawiam i dziękuję, że nadal jesteście ze mną, mimo że ja tak was i blog zaniedbuje ;)


11 komentarzy:

  1. nowy nagłówek bardzo przypadł mi do gustu :) a książki i fotografia to dwie wspaniale pasje, które po częśći z Tobą podzielam :) książki - rzecz wiadoma, i fotografia - choć nie fotografuję, mam przyjaciółkę, która się tym pasjonuje i bardzo często występuję w roli modelki i retuszerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam by jeszcze dodać coś z muzyką związane, ale brak zdjęć i czasu mnie ograniczyły. ;) A jeśli chodzi o fotografię to bardzo chciałabym mieć kogoś komu mogłabym robić zdjęcia ;) Ja sama nigdy nie widzę się po tej drugiej stronie obiektywu, jako modelka. ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny nagłówek. I świetnie widać w nim Twoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło, to dobrze, że nowy nagłówek odzwierciedla twoje pasję, jak też samą Ciebie, bo chyba właśnie o to w tym chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny nagłówek ;) I świetne zdjęcia zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja od dłuższego czasu zastanawiam się nad nagłówkiem. Nie wiem sama co mam wrzucić. Twój prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia zrobiłaś! Całość jest imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że Wam się podoba. Po prostu wykorzystałam zdjęcia, jakie znalazłam na komputerze i karcie pamięci z aparatu. Jedynie jedno dorobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny i klimatyczny ten nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny nagłówek! Fakt, że są w nim Twoje zdjęcia już w ogóle budzi we mnie ogromny podziw, bo są piękne :) A obrazek w tła bloga sama chciałam wstawić do siebie, ale zraził mnie język niemiecki :P

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...