07 marca 2012

Wyzwanie "Z półki"

Od początku roku myślałam o tym, aby zapisać się do tego wyzwanie. Jednak cały czas się z tym wstrzymywała. Dlatego teraz oficjalnie chcę ogłosić, że wreszcie zgłosiłam się do tego wyzwania ;)



To może wypisze zasady ;)

Cel:
Celem wyzwania “Z półki” jest sięgnięcie po książki zakupione przed rokiem 2012.
Zasady:
  • wyzwanie trwa od 1 stycznia do 31 grudnia 2012
  • do wyzwania można dołączyć w dowolnym momencie
  • uczestnikiem wyzwania może zostać każda osoba, która posiada własny blog LUB konto na dowolnym serwisie książkowym (np. Good Reads, BiblioNETka, Lubimy Czytać, Na kanapie itd.)
  • istnieją cztery poziomy wyzwania
  • każdy uczestnik sam wybiera planowaną liczbę książek, z którymi ma zamiar się zapoznać w 2012 r..
  • zamieszczenie recenzji przeczytanych tytułów nie jest obowiązkowe
  • aby zapisać się, należy skorzystać z poniższego formularza; jako link można podać adres bloga, osobny post, w którym będą zamieszczone tytuły przeczytanych książek, bądź też stronę “Z półki”
  • osoby, które nie posiadają bloga, powinny utworzyć osobną półkę (nazwa dowolna, choć dobrze by było, aby w jakiś sposób nawiązywała do wyzwania) w wybranym przez siebie serwisie, a następnie podać do niej link, używając poniższego formularza
  • e-książki oraz audiobooki także się liczą (ale tylko te, które zostały zakupione przed 2012 r.
Poziomy:
Poziom 1 – liczba przeczytanych książek “z półki” – od 1 do 5
Poziom 2 – liczba przeczytanych książek “z półki” –  6-10
Poziom 3 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 11-15
Poziom 4 – liczba przeczytanych książek “z półki” – 16 lub więcej


Aby zapisać się do wyzwanie kliknijcie obrazek widoczny powyżej ;)
Zapraszam wszystkich do zabawy .. Ja wybrałam poziom 4 .. ;)
Mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...