15 sierpnia 2013

Yeeeaaaaaah !

Wiem, że tytuł postu nie jest jakiś wymyślny, ale nie wiedziałam co napisać. Na fejsie już napisałam o tym, że dziękuję Wam Czytelnicy za to, że jesteście ze mną już ponad półtorej roku. Dziękuję za te ponad 20 tys. wyświetleń. Tak... Na ten czas to i tak możecie powiedzieć mało. Dla mnie nie. Ta liczba mnie bardzo cieszy, ponieważ wiem jak bardzo ostatnio zaniedbuje blog. Chcę się poprawić, ale nie jest to łatwe. Mimo wakacji czasu nie ma wcale o wiele więcej. Do tego ciężko mi się ostatnio czyta książki. Co nie oznacza, że ich nie czytam. Staram się nadrobić zaległości. Mam nadzieję, że potraficie mnie zrozumieć.

Zatem bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję. I mam taką małą niespodziankę :) Jeśli uda się Wam dobić do 1000 komentarzy (zostało już tylko 56) i to 150 polubień na FanPage'u to myślę, że mogłabym zorganizować jakiś konkurs. Dawno u mnie się nic nie działo, więc byłaby to idealna okazja do tego, aby po świętować z Wami :) Co o tym sądzicie?

A zatem odwiedzajcie bloga, komentujcie i zaglądajcie na fejsa. Ja za to postaram się trochę więcej czasu dla Was znaleźć :) Miłego wieczoru kochani!

10 komentarzy:

  1. gratuluje takiej popularności i siły w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że teraz już będzie tylko coraz lepiej :D

      Usuń
  2. Gratuluję :) Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa. Liczby tak na prawdę nie są istotne :)
    Życzę dalszych sukcesów i wielu powodów do radości :)
    pozdrawiam :)
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Wiadomo, że liczby są nieistotne, jednak miło jest jak się wie, że ludzie jednak na bloga zaglądają, a jeszcze lepiej jak od czasu do czasu komentują :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratulacje! :D Mnie strzeliło ponad 30 000 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to też gratuluję :) U mnie pewnie jeszcze długo takiego nie będzie :P

      Usuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...