17 sierpnia 2013

Konkurs na blog książkowy - eBuka 2013

Mój blog bierze udział w konkursie na blog książkowy. Jest to trzecia edycja eBuki. W tym roku zgłosiło się bardzo dużo autorów bloga, więc rywalizacja jest przednia. Ja biorę udział w eBuce dopiero pierwszy raz. Mam nadzieję, że ktoś na mnie zagłosuje, a dokładnie na mojego bloga, w którego włożyłam nieco pracy.

Co to jest eBuka?
To próba fachowej oceny stron poświęconych książce i czytelnictwu przez osoby związane na co dzień z tym rynkiem. To jedyna taka akcja, w której od początkowej eliminacji do samego finału ważny jest głos profesjonalistów, a liczba głosów Czytelników wpływa tylko na przyznanie nagrody publiczności.

Konkurs skierowany jest do twórców blogów poświęconych książce, ilustracji i czytelnictwu, przeznaczonych zarówno do dorosłego, dziecięcego i młodzieżowego odbiorcy, tworzonych przez osoby które zniesmaczają plebiscyty polegające li tylko na żebraniu sms-ów od przyjaciół i znajomych królika. W przypadku eBuki najlepsze blogi wybiorą fachowcy, czytelnicy będą mogli głosować na swojego ulubieńca w osobnej konkurencji.
(źródło: dużeka.pl)
Jak już wspominałam na początku mój blog bierze udział w tym konkursie. Dlatego mam do Was czytelnicy taką małą prośbę. Jeśli podoba Wam się mój blog to zagłosujcie na niego w tym konkursie. Zasady są proste. Wystarczy wysłać maila na adres: ebuka@duzeka.pl w temacie wpisując nazwę bloga, czyli u mnie "Mój świat...". W mailu podajcie jedynie uzasadnienie i gotowe :)

Z góry dziękuję za każdy głos! :)

1 komentarz:

  1. Osobiście nie startuje, bo widziałam, że jest dość wysoka poprzeczka. Chodzi mi tu głównie o ilosć bloogerów borących udział.

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...