07 sierpnia 2013

Projekt: "Kraj Kwitnącej Wiśni - Nihon"


Witam Was Drodzy Czytelnicy! Konnichiwa!


Na początku przeproszę Was za moje braki w systematyczności na blogu. Niestety ostatni rok był dla mnie ciężki, a teraz jest czas wakacji i niestety trudno jest znaleźć czas dla Was. Mam nadzieję, że pomimo tego dalej będziecie zaglądać do mnie. Myślę, że już niedługo częściej będę "coś" dla was pisać i oczywiście spróbuję bardziej włączyć się w blogosferę, aby zobaczyć co się u Was ostatnio pozmieniało :)

No to tak. Po tym króciutkim wstępie przejdę do konkretów. Otóż wpadłam na taki pomysł, aby zacząć taki projekt na moim blogu, który nazwałam Kraj Kwitnącej Wiśni - Nihon. O co w nim chodzi? Pewnie się zastanawiacie. Już tłumaczę.

Projekt polega na tym, że od czasu do czasu będę robiła wpisy o Japonii, jej kulturze, tradycjach itp., będę pisać recenzje mang i anime oraz ma on za zadanie przybliżyć Wam trochę ten kraj, dzięki czemu będę mogła podzielić się z wami nie tylko pasją do książek.

Mam nadzieję, że się Wam to spodoba. A może sami się w to wkręcicie? Co o tym sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...