04 lutego 2013

The Gladys Music

Pewnie każdy z was zaczyna się zastanawiać co oznacza tytuł postu. Otóż jest to moja nazwa kanału na YouTube. O co t tym chodzi? Odkąd znów zaczęłam chodzić do muzycznej mój pogląd na muzykę troszkę się zmienił. Tak samo nastawienie do niej. Kiedyś muzykę (przeróżną) słuchałam jedynie dla przyjemności. Dzisiaj zastanawiam się co dana muzyka nam chce przekazać, jakimi emocjami kierował się kompozytor i co ona w nas wzbudza.

W szkole muzycznej na improwizacji uczę się paru zasad tworzenia prostych utworów. Będzie mi to potrzebne w przyszłości do zajęć z dziećmi, a także młodzieżą. Uczę się tworzyć, ale także uczę się pewnych zasad, które niestety w muzyce są bardzo ważne, a nikt z nas nie ma o tym pojęcia. Zaczynam poznawać wszystko od całkiem innej strony i to jest bardzo przyjemne.

Muzyka to rozrywka, ale dla mnie to także pasja, której zaczynam się coraz bardziej poświęcać. Mam z nią styczność już od tak dawna, a dopiero teraz zaczynam zauważać jak jest dla mnie ważna. Biorąc pod uwagę to, że nie potrafię nie podzielić się innym tym co kocham, dlatego chciałam wam także pokazać co ja uwielbiam w muzyce i jaka może być zabawna i przyjemna od całkiem innej strony.

Zapraszam was do obejrzenia, wysłuchania, a może i subskrybowania mojego kanału: https://www.youtube.com/user/TheGladysMusic. Zapraszam też do polubienia strony na facebooku, którą specjalnie założyłam: https://www.facebook.com/TheGladysMusic.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...