25 stycznia 2012

Lili St. Crow - Zdrada

Tytuł: Zdrada
Autor: Lili St. Crow
Ilość stron: 312


Druga część cyklu Inne Anioły. Czytałam ją już drugi raz. Pierwszy jako ebook, na komórce. Co nie jest zbyt wygodne, ponieważ wolę książki w tradycyjnej formie. Drugi raz ostatnio, gdy tylko pojawiła się w szkolnej bibliotece, zamówiłam sobie ją u pani. ;) Książka ani razu mnie nie zawiodła. Za pierwszym, jak i za drugim razem była fantastyczne. Historia Dru po prostu mnie bardzo wciągnęła. Przeżywałam książkę tak, jakbym sama tam była.



Tym razem akcja dzieje się, gdy Dru razem z Gravesem przyjeżdżają do szkoły pełnej nadzwyczajnych istot. Dru trudno jest się dostosować do otoczenia, ponieważ jest jedyną dziewczyną, w szkole pełnej chłopięcego testosteronu. Za to Graves czuje się jak w raju. Wreszcie ma swoje miejsce i jest traktowany jak książę wśród wilkołaków. Dziewczyna jest zła, że każdy wkoło ją okłamuje i nie chce jej trenować. Chodzi tylko na jakieś głupie lekcje wyrównawcze, które na nic się jej nie przydają. Jedynie Blondyn, nauczyciel historii uczy czegoś pożytecznego. Dru jest coraz bliżej rozkwitnięcia. Niestety zdrajca jest blisko. Dru dowiaduje się , że Christophe też nie powiedział jej całej prawdy o sobie. Mimo to, i tak się na niego nie gniewa, bo wszystko jej wytłumaczył. Ataki na Schole się nasilają. Aż wreszcie Dru otarła się o śmierć. Trwa akcja ratunkowa. na szczęście w pobliżu jest dampir, który jej pomaga oraz przyjazne wilkołaki. Ucieczka dalej trwa i Dru znowu zmierza, gdzie indziej, mimo że tu miała być bezpieczna. Teraz jest pewne, że nigdy nigdzie nie może czuć się bezpiecznie...

Książka bardzo dobra. Myślę, że jest w niej coraz więcej akcji. O wiele więcej niż w pierwszej. Nie mogę doczekać się przeczytania kolejnej części. Mam nadzieję, że będę miała na to niedługo okazja, i że się na niej nie zawiodę. Polecam Zdradę i mam nadzieję, że wam też się spodoba.

Ocena: 10 / 10

1 komentarz:

  1. Po przeczytaniu tak pozytywnej recenzji jestem pewna, że książka mnie nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...