03 stycznia 2012

Moja pierwsza współpraca ...

Właśnie dzisiaj pomyślałam, że mając już ten blog trzy miesiące warto było by mieć współpracę z jakimś wydawnictwem. Szukałam wśród wielu i napisałam im wiadomość. ... Aż w końcu dostałam przyjęcie współpracy.. ; )

To tak pisałam dziś do paru wydawnictw. Na początku cały czas dostawałam odmowy, bo mają za mało książek promocyjnych i recenzenckich. Aż wreszcie dostałam przyjęcie. Właśnie zaczynam współpracę z wydawnictwem Esprit. Tak bardzo się z tego cieszyłam, że nie potrafiłam usiedzieć w miejscu ( zwykle jestem bardo spokojna). Mam nadzieję, że nigdy się na mnie nie zawiedziecie.. ; ) Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...