12 września 2013

Konkurs na okładkę i troszę informacji... czyli post informacyjny !

Z powodu, iż ostatnio dostałam dosyć ważną wiadomość od pewnego autora, mam przyjemność poinformować Was o pewnym konkursie. Nie jest to taki byle jaki konkurs. Otóż autor serii o detektywistycznych i zabawnym przypadkach "Pana Przypadka" postanowił ogłosić konkurs na okładkę kolejnej części. Niektórzy czytelnicy mieli pewne zastrzeżenia co do poprzedniej okładki, dlatego teraz sami macie okazję ją stworzyć. Wszystkie potrzebne informacje na temat konkursu znajdują się na blogu autora www.panprzypadek.blogspot.com
Mam nadzieję, że aktywnie włączycie się do uświetnienia pozycji poprzez piękną okładkę :)

No to przechodzimy do moich krótkich informacji:

1. Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście pomogli i wsparli moje koleżanki w prowadzeniu bloga. Zaczynają dopiero, co widać na blogu, ale byłabym bardzo wdzięczna gdybyście jakoś pomogły, doradziły i wprowadziły je w nasz świat blogerów. Szczególnie proszę blogerów książkowych i czytelników recenzji, abyście jak tylko pojawią się recenzję wyraziły pełne szczerości opinie, ażeby moje koleżanki wyrobiły swój styl pisarski. Oto link do ich blogu:  http://my-real-book.blogspot.com/

2. Mam trzy książki do recenzji i już za niedługo, jak tylko ogarnę sprawy szkolne i znajdę chwilkę na napisanie dobrej recenzji to pojawi się ona dla Was. Sama już się nie mogę doczekać, bo jednak wkurzający jest trochę ten zastój. Niestety niewiele tu ode mnie zależy, ale postaram się szybko znaleźć czas. Dlatego czekajcie, bo już niedługo pojawią się recenzje! ;)

3. Tu mam do Was pytanie. Czy ma sens prowadzenie dla Was tego projektu o Japonii, anime, mandze itp.? Czy kogoś z Was to w ogóle interesuje? Chcę urozmaicić trochę blog, żeby częściej coś pisać, ale chcę wiedzieć jaki Wy macie do tego stosunek. Byłabym wdzięczna o szczere opinie, żeby wiedzieć na czym stoję.

4. Założyłam ask'a jakiś czas temu i jakbyście mieli jakieś pytania śmiało pytajcie. Jakby ktoś nie wiedział oto link: ask.fm

To chyba tyle. Najwyżej patrzcie na facebook'a, czy czasem coś mi się nie przypomniało. Miłego czytania! : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...