07 maja 2013

Liebster Award Blog





Zostałam zaproszona przez  za co bardzo dziękuję ;)

Oto skopiowane zasady:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.”

Oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Twoje motto życiowe?
Per aspera ad astra to sentencja łacińska oznaczająca: Przez trudy do gwiazd. Wzięło się to od mojej mamy, która pewnego dnia mi coś takiego napisała na kartce i do dzisiaj to pamiętam ;)
 
2. Gdybyś mógł/mogła cofnąć się w czasie... Czy jest taka rzecz, którą chciałabyś zmienić w swoim życiu?

Ojej... jest wiele takich rzeczy, które chętnie bym zmieniła. Jednak należę do tej grupy osób, które uważają, że nie powinno się wracać do tego co było, bo pewne rzeczy musiały się stać, aby teraz mieć to co mam ;)
 
3. Ulubiony gatunek powieści?

Kolejne trudne pytanie. Myślę, że mimo wszystko najbardziej są to obyczajówki o wątkach psychologicznych. Jednak prawie tak samo lubię fantastykę w różnej postaci.
 
4. Podaj trzy tytuły książek, które zabrałbyś/zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę.

Trzy tytuły... Jesień cudów Jodi Picoult,bo kocham tą książkę od paru dni ;) Tańczącą Sarah Rubin, aby przypominała mi jak to jest walczyć o marzenia oraz ... Igrzyska śmierci Suzanne Collins, aby walczyć o przetrwanie :P
  
5. Ulubiony męski bohater literacki?

Nie mam pojęcia... Ciężko jest mi stwierdzić, ale może to być Dymitr z Akademii Wampirów. Ale nie ma takiego ulubionego, który wywarł na mnie nie wiadomo jakie wrażenie.
6. Miejsce z literatury, w którym chciałbyś/chciałabyś zamieszkać na stałe?
Ciężko powiedzieć. Na stałe to nie wiem, ale chciałabym odwiedzić Nirgalie z książek pani Agnieszki Wojdowicz.
 
7. Najgłupsza lektura szkolna, którą musiałeś/musiałaś przeczytać?

Dobre pytanie i tu chyba odpowiem, że Stary człowiek i morze... 
 
8. Blogi, które najchętniej odwiedzasz?

Hmm... przez jakiś czas mało co odwiedzałam, ale chyba wymienię tu kilka:
- Czytadła Tetiisheri 
- Książki- to moje życie...
- Na zimowy i letni wieczorek
- Niebiańskie pióro 
 
9. Jaki był Twój ulubiony przedmiot za czasów szkolnych?

Do szkoły jeszcze chodzę i powiem, że lubię bardzo matematykę, a także polski, choć zazwyczaj na lekcji czytam, a zadania robię w domu ;)
 
10. Najgłupsze marzenie, jakie kiedykolwiek miałeś/miałaś, a chciałbyś/chciałabyś, aby się spełniło?

Mieć dom nad morzem z muszelek... Takie dziecięce marzenie, kiedy wszystko jest jeszcze możliwe ;)
 
11. Ostatnia rzecz, jaką chciałbyś/chciałabyś zrobić przed śmiercią?

Myślę, że przed samusieńką śmiercią dobrze by było ten ostatni raz się wyspowiadać, aby mieć większe szanse na niebo, chociaż i tak pewnie za te wszystkie grzeszki się pójdzie do czyśćca. Albo może tak skończyć książkę w chwili samej śmierci. Tak fajnie by to wyszło ;) 

Och. Trudne pytania... Miałam większe problemy, ale myślę, że odpowiedzi nie są złe ;)

A oto moje pytania:

1. Jakie są twoje ulubione książki pisarzy polskich. (max. 5)
2. Skąd pomysł na nick?
3. Jakie jest twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
4. Jakich tytułów najbardziej wyczekujesz?
5. Jakie jest twoje ulubione danie?
6. Czym się interesujesz poza książkami?
7. Pamiętasz jakiś swój sen? Jak tak to opisz.
8. Z czym w szkole miewałaś/łeś największe problemy?
9. Jaki rodzaj muzyki słuchasz/ lubisz?
10. Jaki jest twój ulubiony autor? (zagraniczny i polski)
11. Czy wyobrażasz sobie życie bez książek?

Chciałam zaprosić parę osób do tej zabawy, ale przez to, że blog mi przez jakiś czas nie działał tak jak powinien zniechęciłam się i straciłam czas, więc zapraszam wszystkich chętnych ;) Mam nadzieję, że ktoś weźmie w tym udział :)

Życzę wam miłego dnia, a maturzystom już na kolejny dzień zmagań POWODZENIA!   

P.S. Zapraszam do polubienia strony bloga na Facebook'u, bo czasem są tam dodatkowe informacje, które nie są wyświetlane na blogu i żeby być na bieżąco kiliknijcie "Lubię to!" ;) ----> Facebook
 

2 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi, na ale to jest, dla każdego, kto przeczytał oczywiste.
    Tak sobie myślę, że ja miała możliwość cofnięcia się w czasie, to bym chyba nie chciała niczego zmieniać, bo mimo iż popełniłam masę błędów, do dzięki nim stałam się mądrzejsza. Choć człowiek uczy się przez całe życie, a i tak głupi się rodzi i głupi umiera.
    A moją najgorszą lekturą był "Anaruk chłopiec z Grenlandii" ... choć miałam ją w podstawówce, ładnych parę lat temu, do dziś pamiętam, że nienawidziłam i mało co się nie pocięłam jak kazali czytać... chociaż nie, jak byłam w podstawówce to cięcie jeszcze nie było takie modne :P

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi. Ja także bardzo uwielbiam Dimkę z Akademii Wampirów. Ach, co ta seria ze mną zrobiła... :P

    OdpowiedzUsuń

Ja się dla Ciebie produkuje, to może i ty byś dla mnie choć komentarz zostawił?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...